vchilka.in.ua 1

Демівщинська ЗОШ І-ІІ ступенів


Бліцанкета

«Хто є хто?»


Вчитель:

Мельник Оксана Русланівна


Бліцанкета «Хто є хто?»

1. Модель класу.

2. Лицар класу.

3. Дон Жуан.

4. Інтелектуал.

5. Цікава особистість.

6. Найскромніший учень.

7. Найсимпатичніший учень.

8. Найакуратніший учень.

9. Найдобріший учень.

10. Наймудріший учень.

11. Попелюшка.

12. Джентльмен.

13. Задавака.

14. Вискочка.

15. Містер Довгий Язик.

16. Міс Язиката Хвеська.

17. Найнахабніший учень.

18. Найзліший учень.

19. Неохайний учень.

20. Недобрий учень.

21. Замазура.

22. А ти який?

Анкета «Хто я? Який я?»

1. Що я ціную в людях?

2. Що доброго є в моєму характері?

3. Людина, якою я захоплююсь.

4. Ти любиш, любив, закохався?

5. А тебе люблять?

6. Куриш? Відколи?

7. Як часто вживаєш спиртні напої?

8. Ти прихильник строгої моралі?

9. Твоє ставлення до грошей.

10. Ти лихословиш?

11. Твої негативні риси характеру.

12. Якби ти потрапив у безвихідь, до кого звер¬нувся б?

Психолого-педагогічне дослідження

(самохарактеристика)

Хто я?


Що про мене думають учителі?

Що про мене думають друзі?

Який я насправді?

Психолого-педагогічне дослідження

(самохарактеристика)

Який (а) я?

Негативне в моєму характері

Позитивне в моєму характері

Діагностика взаємин «учитель — учень»

1. Хто є добрим учителем?

2. Кого з учителів ти поважаєш?


3. Кого з учителів ти любиш?

4. Назвати справжнього вчителя.

5. Яких уроків ти не любиш? Чому?

6. Хто з учителів любить вас?

7. Якому вчителю не місце в школі?

Діагностика сім’ї

Моя родина.

1. Звідки походить ваш рід?

2. Назви відомого тобі найстаршого представника роду

3. Як звати твоїх дідусів, бабусь?

4. Хто наймолодший у родині?

5. Чи можеш пояснити походження твого прізвища?

6. Чому тебе так назвали?

7. Як познайомилися твої батьки?

8. Твої прізвиська в родині.

9. Хто з вашого роду є авторитетом для твоєї сім’ї?

Бесіда «Я і мій внутрішній образ»

1. Чи задоволений ти собою (зовнішність, думки, плани, реальність)?

2. Чи є люди, на яких ти б хотів бути схожим?

3. Чи любиш ти себе?

4. Чи впевнений ти, що Бог тебе любить? Чи є тебе за що любити?

5. Чи любиш розглядати фотографії?

6. Чи відповідають дійсності думки рідних і знайомих про тебе?

7. Від чого залежить твоя думка про себе?

8. Наскільки важливо реально оцінювати себе?

Біблійний матеріал

Рим. 7, 15. Бо не розумію, що роблю; тому що я бо чиню не те, що хочу, а що ненавиджу, те роблю.

Рим. 7, 19. Не роблю я доброго, якого хочу, а зле, якого не хочу, чиню.

Б. 1,26.1 сказав Бог: «Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою...».

Ін. З, 16. Так Бог полюбив світ, що дав Сина Свого Єдинородного, щоб кожен, хто вірує в Нього, не згинув, але мав життя вічне.

Діагностика мікроклімату в класі

на кінець навчального року

Анкета «Наш клас»

1. Оцінити за п’ятибальною системою життя класу (умотивувати оцінку).

2. Чи змінився клас? Як?

3. Якими ви стали?

4. Як для тебе особисто пройшов навчальний рік?

5. Що доброго тобі запам’яталося?

6. Що б ти хотів забути?

7. Що ти порадиш класному керівнику?