vchilka.in.ua 1

Концепція контрольно-аналітичної діяльності вихователя-методиста дошкільного навчального закладу – центру розвитку дитини

Джерельце” Боярської міської ради Вакуленко Надії Михайлівни




Ефективно спланована й організована методична робота з кадрами допомагає кожному керівникові (завідувачу або методисту) дошкільного навчального закладу реалізовувати основні функції управлінської діяльності, яка розпочинається зі збору й оброблення інформації й закінчується прийняттям управлінських рішень.

Розуміючи контроль як систему забезпечення і перевірки пра­вильності тих чи тих підсистем структури управління освітнім процесом у дошкільному закладі, пропонуємо керуватися єдиним принципом: контроль має бути найважливішим засобом ефективної організації функціонування дошкільної освіти.

Під контрольно-аналітичною діяльністю в ДНЗ розуміємо цілеспрямований, усвідомлений процес отримання інформації, вивчення стану та тенденцій розвитку, виявлення необхідності корегування освітнього процесу з метою забезпечення результату - якості дошкільної освіти. У тих, кого перевіряють, слово «контроль» асоціюється здебільшого з негативними емоціями. Сучасні ж умови розвитку системи дошкільної освіти потребують зовсім інших підходів до контролю, проте власне контроль, як функція управління, зникнути не може.

Саме про це і велася мова під час проведення засідання районної творчої гостини вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів (керівник вихователь-методист Вакуленко Н.М.), яке відбулося 15 жовтня на базі центру розвитку дитини „Джерельце” Боярської міської ради.

Так як спостереження за роботою вихователів є одним із основних методів контролю, то слухачі мали можливість переглянути практичну роботу з дітьми: заняття з теми „Пошуково-дослідницька діяльність в образотворчій діяльності” вихователь Галицька А.П. та фрагмент осіннього свята „Веселий ярмарок” за участю вихователів та дітей старшої групи закладу.

Активну участь в роботі засідання творчої гостини взяла кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти педагогічного інституту Київського університету ім. Б. Грінченка Коваленко Олена Володимирівна.