vchilka.in.ua 1

Проект



УЗГОДЖЕНО:

___________ Голова профспілкового комітету

ХНАУ ім. В.В. Докучаєва

В.А. Бондарєв

від ______ 2012 р.

УЗГОДЖЕНО:

___________ Директор ІІМ ХНАУ ім. В.В. Докучаєва

Лисенко В.В.

від ______ 2012 р.

ЗАТВЕРДЖЕНО:

___________ Ректор

ХНАУ ім. В.В. Докучаєва

Пузік В.К.

від ______ 2012 р.



ПОЛОЖЕННЯ

ПРО І ТУРИСТИЧНИЙ ЗЛІТ ХНАУ ім. В.В. Докучаєва

«За здоровою та освіченою молоддю – світле майбутнє України»


  1. Метою зльоту є:

    • патріотичне виховання;

    • формування здорового способу життя;

    • знайомство та згуртування студентів-першокурсників;

    • популяризація самодіяльності та туристично-спортивних видів спорту;

    • перевірка і підвищення рівня фізичної, технічної і моральної підготовки студентів;

    • визначення талановитих студентів.

  2. Час і місце проведення:

2.1. І туристичний зліт університету проводиться 29. 09.2012 р. на базі ХНАУ ім. В.В. Докучаєва (день може бути змінено через погодні умови).

2.2. Збір учасників зльоту відбуватиметься на майданчику біля актової зали о 8:30.

  1. Учасники зльоту:

3.1. В зльоті приймають участь:

  • збірні команди від факультетів, до складу яких мають увійти студенти-першокурсники та студенти, що були зараховані на 2 чи 3 курс навчання (новий набір);
  • збірні команди інших ВНЗ, до складу яких мають увійти студенти-першокурсники та студенти, що були зараховані на 2 чи 3 курс навчання (новий набір);


  • команди від громадських організацій;

  • кількість членів команди: 15-20 осіб.

3.2. Протягом зльоту команди беруть участь у розважально-спортивно-туристичних змаганнях, конкурсах згідно з Програмою зльоту (Додаток 1).

3.3. Відповідальність за участь команди факультету у зльоті несе відповідальний за культурно-масову та спортивну діяльність на факультеті (заступник декана з виховної роботи).

3.3.1 Відповідальний за участь команди факультету у зльоті (відповідальний за культурно-масову та спортивну діяльність на факультеті, заступник декана з виховної роботи) має право залучити для підготовки своєї команди у зльоті студентів-старшокурсників, здобувачів, аспірантів, викладачів факультету, але вони не мають право брати участь у конкурсах та змаганнях зльоту та бути членами команди.

3.4. Відповідальність за участь команди іншого ВНЗ у зльоті несе проректор з навчально-педагогічної роботи даного ВНЗ.

3.4.1 Відповідальний за участь команди іншого ВНЗ у зльоті має право залучити для підготовки своєї команди у зльоті студентів-старшокурсників, здобувачів, аспірантів, викладачів свого ВНЗ, але вони не мають право брати участь у конкурсах та змаганнях зльоту та бути членами команди.

3.5. Відповідальність за участь команди від громадської організації у зльоті несе голова даної громадської організації.

3.6. Відповідальні за участь команди факультету (іншого ВНЗ, громадської організації) у зльоті повинні подати до оргкомітету заявку на участь у І туристичному зльоті з зазначенням списку членів команди та іншої інформації (Додаток 2).

3.7. Відповідальні за участь команди факультету (іншого ВНЗ, громадської організації) повинні провести інструктаж з безпеки життєдіяльності членам своєї команди.

  1. До програми зльоту входять наступні конкурси та змагання (умови конкурсів та змагань детально описані в Додатку 1):

  • Музикальна візитка команди


  • Кулінарний конкурс «Солодко і смачно»

  • Художній конкурс «Чорним по білому»

  • Легкоатлетична естафета

  • Конкурс «Закритий вид спорту»

  • Конкурс польової каші

  • Вокальний конкурс «Стройова пісня»

  • Спортивний конкурс «Жіноча сила»

  • Туристична естафета

  • Конкурс капітанів

  1. Керівництво підготовкою і проведенням зльоту:

5.1. Організаторами зльоту є Інститут інноваційного менеджменту, профспілка університету, студентський клуб, об’єднана рада студентського самоврядування.

5.2. Підготовку зльоту здійснює оргкомітет.

  1. Для проведення зльоту створюється оргкомітет:

Голова оргкомітету – Лисенко В.В.;

Заступник голови оргкомітету з питань самодіяльності – Фінашина Г.В.

Заступник голови оргкомітету зі спортивних питань – Гадяцький Р.А.

Заступник голови оргкомітету з організаційних питань – Ємець Ю.Г.

Відповідальні за участь команд факультетів (інших ВНЗ, громадських організацій): Козьбан Ю.В.

Заступник голови профспілки університету – Покутній М.С.

Голова (в.о. голови) студентського самоврядування – Колесник О.

  1. Оцінювання під час проведення зльоту:

7.1. Під час проведення зльоту оцінювання здійснює:

  • суддівське журі, до складу якого залучається по одному представнику від факультету, іншого ВНЗ, громадської організації;

  • організатори конкурсів, які здійснюють контроль за обліком часу у туристичних і спортивних змаганнях..
    1. Суддівське журі оцінює наступні конкурси: музичну візитку команди, кулінарний конкурс «Солодко і смачно», художній конкурс «Чорним по білому», конкурс «Закритий вид спорту», конкурс польової каші, вокальний конкурс «Стройова пісня», конкурс капітанів.


    2. Відповідальні організатори оцінюють наступні конкурси: легкоатлетичну естафету, спортивний конкурс «Жіноча сила», туристичну естафету.

  1. Визначення результатів, нагородження переможців:

    1. Переможці зльоту визначаються за найбільшою сумою балів після проведення всіх конкурсів та змагань зльоту.

    2. Команди-переможці (1, 2, 3 місця) та команди-учасники зльоту нагороджуються почесними грамотами, цінними та заохочувальними подарунками.

  1. Фінансування зльоту:

    1. Витрати на підготовку команд до зльоту (зовнішній вигляд членів команди, підготовка емблеми та стінгазети, придбання продуктів харчування для приготування торту та каші) здійснюється за рахунок деканатів факультетів, адміністрації ВНЗ, що делегує свою команду до участі на зльоті, громадських організацій.

    2. Витрати на організацію та проведення зльоту – за рахунок спонсорських внесків до університету.

    3. Витрати на придбання грамот та призів – за рахунок профспілки університету.

  1. Медичний допуск.

Участь у туристичному зльоті приймають студенти, які не мають протипоказань згідно медичної довідки (форма № 086-у) «Про повне медичне обстеження», яку вони надають в обов’язковому порядку при зарахування в університет.

  1. Організатори несуть відповідальність за проведення туристичного зльоту окрім випадків, які сталися не з їх вини.


Додаток 1
ПРОГРАМА І ТУРИСТИЧНОГО ЗЛЬОТУ ХНАУ ім. В.В. Докучаєва

Порядок конкурсів та змагань зльоту

800 - 815 - Збір команд на майданчику біля актової зали.

815 - 830 - Урочисте відкриття І туристичного зльоту, святкова лінійка (капітан кожної команди здає рапорт (Додаток 3) щодо готовності своєї команди голові суддівського журі; кожна команда демонструє свій зовнішній вигляд, назву, емблему, девіз).


830 835 - Оголошення головою суддівського журі тематики конкурсу «Чорним по білому», художники кожної команди повинні за годину намалювати плакат та повісити його у відведеному місці.

835 840 - Команди проходять жеребкування для участі у музикальній візитці та займають місця в актовій залі.

840 940 - Конкурс «Музикальна візитка команди» (під час проведення даного конкурсу в холі актової зали команди повинні підготуватися до кулінарного конкурсу «Солодко і смачно» та художнього конкурсу «Чорним по білому»).

940 1000 - Конкурс «Солодко та смачно».

1000 1010 - Оцінювання членами журі плакатів конкурсу «Чорним по білому».

1010 1030 - Перерва, під час якої кожна команда куштує свій кулінарний шедевр, а суддівське журі виставляє бали за попередні конкурси.

1030 1035 - Оголошення результатів команд після трьох конкурсів.

1035 1045 - Учасники зльоту переходять на футбольне поле.

1015 – 1345 Проведення на футбольному полі наступних конкурсів:


  • Легкоатлетична естафета

  • Конкурс «Закритий вид спорту»

  • Конкурс польової каші
  • Вокальний конкурс «Стройова пісня»


  • Спортивний конкурс «Жіноча сила»

  • Туристична естафета

  • Конкурс капітанів

1345 - 1400 Нарада суддівського журі та підведення підсумків зльоту

1400 – 1415 Оголошення підсумків зльоту. Нагородження команд.
Умови конкурсів та змагань зльоту



Конкурс «Музикальна візитка команди»


В конкурсі можуть брати участь всі члени команди. Форма виконання - вільна. В виступі можна використовувати різноманітні художні засоби. Тривалість виступу – до 5 хвилин.

Конкурс оцінюється за такими критеріями:

  • Розкриття теми, зміст;

  • Обов’язкова пісня в кінці виступу;

  • Акторська майстерність, оригінальність;

  • Масовість, гумор.

За кожну зайву хвилину знімається один бал.

Конкурс оцінюється за 8-бальною системою.

Кулінарний конкурс «Солодко та смачно»


В конкурсі можуть брати участь всі члени команди.

Необхідно заздалегідь приготувати торт (рецепт обирається безпосередньо самою командою), при цьому процес виготовлення торта повинен бути сфотографований з метою підготовки стінгазети. Також команда повинна представити презентацію свого кулінарного шедевру (пісня, вірш, свій варіант).

Тривалість презентації – до 1 хвилини.

Конкурс оцінюється за такими критеріями:

  • Оригінальність торту (його назва, зовнішнє оформлення, смакові якості);

  • Естетичність оформлення стінгазети;

  • Наявність цікавої презентації.

Конкурс оцінюється за 8-бальною системою.

Художній конкурс «Чорним по білому»


Тема конкурсу задається в день проведення зльоту.

Час на виконання малюнку: з 8.40 до 9.40.

Вимоги до плакату:


  1. Представники кожної команди (не більше 3 осіб) готують лише один плакат, форматом А2;

  2. Малюнок виконується маркером, вугіллям, олівцем, чорною гуашшю чи тушшю;

  3. На плакаті не можна вказувати назву команди.

Конкурс оцінюється за такими критеріями:

- Художній рівень, майстерність та виразність виконання;

Конкурс оцінюється за 8-бальною системою.
Легкоатлетична естафета

Необхідна кількість учасників від команди - 4 особи, в т.ч. не меньше однієї дівчини.

Команди на старті отримують пояснення щодо проведення естафети. Переможець визначається за найменшим результатом часу. За порушення умов естафети до результату команди буде додаватися штрафний час.
Конкурс «Закритий вид спорту»

В цьому конкурсі бере участь вся команда.

Вся інформація щодо умов і правил проведення конкурсу буде повідомлена безпосередньо перед його початком.

Конкурс польової каші


Конкурс проводиться в строго відведеному суддівським журі місці з 11.00 до 13.00.

Кількість учасників конкурсу обмежується 3-ма кухарями.

Кашу треба приготувати на багатті.

Страва готуються із чітко визначеного переліку продуктів, а саме: пшоно, картопля, цибуля, морква, тушонка, масло, зелень, спеції. Може бути використано лише один секретний інгредієнт. Домашні заготовки не допускаються.

О 13:30 кожна команда презентує свою кашу, форма презентації довільна (пісня, вірші, пантоміма тощо). Каші потрібно дати оригінальну назву.

Конкурс оцінюється за 8-бальною системою.
Вокальний конкурс «Стройова пісня»

В цьому конкурсі бере участь вся команда.


Необхідно виконати куплет та приспів пісні або переробити на за власним смаком популярну пісню (гумор заохочується), тематика якої буде задана оргкомітетом заздалегідь, при цьому члени команди повинні співати:


Конкурс оцінюється за такими критеріями:

  • Відповідність обраної командою пісні заданій оргкомітетом тематиці;

  • Дотримання строю та синхронність рухів;

  • Загальне враження;

  • Чітке виконання пісні.

Конкурс оцінюється за 8-бальною системою.
Спортивний конкурс «Жіноча сила» (конкурс буде уточнено)

Необхідна кількість учасників від команди - 4 дівчини.

Команди перед початком конкурсу проходять жеребкування з метою визначення пари-супротивника у 1 турі та отримують пояснення щодо проведення конкурсу. Буде проведено декілька турів, кожна команда займе відповідне місце.
Конкурс капітанів

В цьому конкурсі бере участь капітан команди.

Вся інформація щодо умов і правил проведення конкурсу буде повідомлена безпосередньо перед його початком.

Конкурс оцінюється за 8-бальною. Конкурс оцінюється за 8-бальною системою.

Туристична естафета

Необхідна кількість учасників від команди - 4 особи, в т.ч. не меньше однієї дівчини.

Команди на старті отримують пояснення щодо кожного етапу естафети. Кожен із членів команди має повністю пройти всі етапи естафети, при цьому старт здійснюється всією командою, час проходження естафети рахується по останньому учаснику, який завершив дистанцію. Переможець визначається за найменшим результатом з урахуванням штрафних секунд за порушення на етапах естафети.

Перелік можливих етапів:

- Переправа по колоді

- Встановлення палатки

- Переправа вантажу

- Гра з м’ячем

- Подолання штучних бар’єрів

- Відновлення пошкодженої карти

- Вирішення математичних задач

- Розпалювання вогнища



Додаток 2

З Зразок заяви на участь команди у зльоті
Затверджую”

______________________

декан факультету

менеджменту і економіки

Шелудько Р.М.

_____” вересня 2012 року
ЗАЯВКА
команди факультету менеджменту і економіки на участь у І туристичному зльоті ХНАУ ім. В.В. Докучаєва у кількості __ осіб, а саме:




Прізвище, імя та по батькові студента

Курс

Група

1










2










3










4










5








6










7










8










Капітан команди: ______________________________________________

Назва команди: ______________________________________________

Девіз команди: ______________________________________________

Емблема команди додається.
Відповідальний за підготовку та участь команди:__________________________________
Додаток 3
Приклад рапорту, що здається капітаном команди голові суддівського журі на урочистому відкритті Зльоту:
Шановний голово суддівського журі І туристичного зльоту ХНАУ ім. В.В. Докучаєва! Команда факультету менеджменту і економіки під назвою «БУМ» у кількості 19 осіб на туристичний зліт прибула. До проведення конкурсів та змагань готова!

Команда, наш девіз: (всі разом) бла-бла-бла.

Капітан команди: Іванов Іван Іванович!