vchilka.in.ua 1

ОСНОВИ КОМ’ЮТЕРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Перелік орієнтовних питань до екзамену


  1. Запуск системи Blender. Основні опції та «гарячі » клавіші.

  2. Особливості інтерфейсу. Екран Blender’а. Типи Вікон. Вікно Користувацьких налаштувань.

  3. Робота з вікнами видів. Створення Вікна Виду. Зміна типу вікна.

  4. Переміщення в 3D просторі. Основні елементи вікна 3D View.

  5. Основні способи перегляду сцени.

  6. Застосування додаткової цифрової клавіатури для керування переглядом вікна 3D View.

  7. Властивості графічних примітивів. Панель налаштування об’єкта.

  8. Створення та редагування об’єктів.

  9. Базові маніпуляції Меш-об’єктами.

  10. Режим редагування. Редагування вершин Меш – об’єктів.

  11. Режим пропорційного редагування.

  12. Симетричне моделювання. Застосування модифікатора Mirror.

  13. Високополігональне моделювання.

  14. Матеріали. Основні налаштування Матеріалу.

  15. Текстури. Основні налаштування Текстури.

  16. Світло, камера, оточення. Джерело світла та тіні. Робота з камерою. Налаштування оточення.

  17. Система рендеринга в Blender.Основні опції.

  18. Рендер Зображення в формат JPEG(.jpg). Створення відеофайлу.

  19. Анімація. Основи анімації. Просте керування з вікна Timeline.

  20. Точне налаштування анімації з Graph Editor.

  21. Особливості роботи з текстом. Додавання 3D Тексту.

  22. Налаштування 3D Тексту в Blender. Перетворення Тексту в Меш-об'єкт.

  23. Криві, поверхні NURBS. Основні поняття.

  24. Найпростіші операції зі сплайнами.

  25. Рух по дорозі і по Кривій.

  26. Створення об’ємних моделей за допомогою додаткової кривої.

  27. Використання NURBS для Створення Зігнутих Форм (Поверхонь).

  28. Ефект Рідини і Крапель. Основні інструменти та техніки при створенні ефекту.

  29. Фізичний світ у Blender. Система Часток і їх Взаємодія.


  30. Налаштування Часток і Вплив Матеріалів. Взаємодія часток з об'єктами і силами.

  31. Використання часток для створення волосся.

  32. Фізика м’яких тіл. Робота з Soft Body.

  33. Основи анімації персонажу.

  34. Скелетна анімація. Створення та редагування скелета.

  35. Арматура (кістки і скелет).Використання арматури для деформації меша.

  36. Створення привязки арматури до моделі.

  37. Фізика в Blender.Створення Системи м’яких тіл.

  38. Робота з Тканинами. Силові установки. Створення рідини.

  39. Основи використання Ігрового двигуна. Налаштування Фізичного двигуна.

  40. Використання ігрової фізики в анімації.

  41. Редагування відео.

  42. Створення фільму з набору окремих кліпів.

  43. Додавання аудіотреку.

  44. Тривимірна графіка. Воx - моделювання в системі Blender. Принципи побудови об’єктів.

  45. Сплайн-моделювання в системі Blender.

  46. Анімація як інструмент для моделювання в системі Blender.

  47. Архітектурна візуалізація в системі Blender.

  48. Булеві операції.

  49. Силові поля.

  50. Призначення та застосування Node Editor.

Перелік орієнтовних практичних завдань



  1. Створити з декількох об’єктів Mesh модель робота, створити групу.

  2. Застосувати режим пропорційного редагування для моделювання гриба.

  3. Застосувати модифікатор Mirror для моделювання стола.

  4. Створити модель грального кубика, застосовуючи модифікатор Multires.

  5. Створити модель яблука та застосувати рампові шейдери.

  6. Для заготовки маятника змоделювати циклічний рух.

  7. Задати об'єкту Mesh рух по кривій.

  8. Застосувати сплайн-моделювання для створення моделі тарілки.

  9. Застосувати бокс-моделювання для створення моделі чашки.


  10. Застосувати сплайн-моделювання для створення моделі капелюха.

  11. Створити об'єкт Text, змінити стандартний текст на «Hello Word», додати модифікатор Curve.

  12. Створити модель вази, застосувавши сплайн- моделювання.

  13. Застосувати систему часток для моделювання волосся об’єкту Monkey.

  14. Застосувати фізику м'яких тіл для створення гамака.

  15. Змоделювати тканину, застосувавши Soft Body.

  16. Змоделювати Рух рідини, застосувавши розділ Fluid.

  17. Змоделювати скелет персонажа, налаштувати інверсну кінематику.

  18. Для заготовки арматури створити модель торса.

  19. Створити логотип, застосувавши сплайн-моделювання.

  20. Використати Bezier Circle для моделювання вази.

  21. Застосувавши архітектурну візуалізацію, створити модель стін кімнати.

  22. Застосувавши архітектурну візуалізацію, створити модель башти.

  23. Створити анімаційний текст(біжучий рядок).

  24. Застосувавши архітектурну візуалізацію, створити модель світлофора.

  25. Застосувавши архітектурну візуалізацію, створити модель стільця.