vchilka.in.ua 1

Самоорганізація: як оволодіти цим мистецтвом?


http://ia-prometei.org.ua/wp-content/uploads/2012/06/%d1%81%d0%b0%d0%bc%d0%be%d0%be%d1%80%d0%b3%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%b7%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f.jpgЗасиджуючись в офісі допізна і жертвуючи своєю обідньою перервою заради вирішення важливих справ або обслуговування клієнтів, ви думаєте, що керівництво сприймає вас, як завзятого трудоголіка? Зовсім ні! Сьогодні все це здатне натякнути начальству про ваш непрофесіоналізм і невміння організувати свій час.

Як перемогти власну неуважність?

Постає питання: як навчитися самоорганізації? Давайте познайомимося з порадами фахівців. Ось, що вони пропонують робити:

1. Розставте пріоритети. Причому зробіть це правильно. Пам’ятайте: є найважливіші завдання, є другорядні, а є ті, які можуть почекати. Причому друге і третє – це не тотожні поняття.

2. Грамотно розставте мету. Це стосується цілей взагалі по життю – рухайтесь від глобальних до більш дрібних, і тоді ви побачите, що на реалізацію одних вам знадобиться дуже багато часу, а інші, якими ви думали займатися спочатку, можна і зовсім пропустити. Вибудуйте систему етапів, що ведуть до досягнення ваших великих цілей, – це допоможе відстежувати свій прогрес.

3. Розпишіть свої плани. Жити за планом – це не так одноманітно й нудно, як вам здається. Та й ніхто не змушує розписувати все до секунди і в точності цього діяти. Просто коли у вас буде список справ перед очима, вам легше буде зорієнтуватися, з чого почати роботу і в який час якими справами займатися. Хороший варіант – розділити справи на “гарячі” і “необов’язкові”, а протягом дня, розібравшись з одними, приступати до виконання інших.

Нездатність фокусувати увагу допомагає роботі

4. Пам’ятайте: чим більше завдання, тим важче розпочати її вирішення. В даному випадку краще поділити весь обсяг роботи на більш дрібні завдання – і приступити до їх виконання буде легше. Можна навіть почати з найбільш приємних моментів, щоб втягнутися в робочий процес з головою.

5. Навчіться відмовляти. Вас постійно смикають і відволікають з приводу і без? Звісно, це не дає можливості нормально розпочати роботу і розвивати ідеї. Тому навчіться говорити “ні”, коли вас відволікають.

6. Слухайте свій організм. “Совам” не варто відводити на рішення численних або важливих завдань першу половину дня. “Жайворонкам”, відповідно, другу. Коли ваш організм готовий до навантаження, тоді і дійте – ефект в такому випадку буде максимальним.