vchilka.in.ua 1
Схема оцінки виступу (критерії оцінки промови)


1. Стратегія промови: актуальність теми; цільова установка; конструктивні питання




2. Тактика промови:

  • назва промови та структура;




  • дотримання принципів послідовності, несуперечності, визначеності та доказовості;




  • спосіб викладу: дедуктивний, індуктивний, історичний, східчастий; концентричний, раціональний, емоційний;




композиційно-стилістичні прийоми: діалогізація, імпровізація, ілюстрація, інформація, опис, характеристика;




  • культура мислення оратора: уміння мислити діалогічно; володіння матеріалом; творчий підхід;




  • культура мовлення: правильність (слововживання, наголос, вимова, побудова фраз, багатство мови, стислість, ясність та точність, простота та дохідливість);




  • техніка мовлення: гучність та звучність голосу, дикція, темп мовлення




3. Контакт промовця з аудиторією:

- підтримка безперервності та осмисленості сприйняття;




  • активізація розумової діяльності;



  • розвиток пізнавальних здібностей та навичок засвоєння;




- психологія відносин оратора та аудиторії.




4. Ефективність промови: реакція слухачів; адекватність матеріалу вимогам аудиторії.





Схема оцінки виступу (критерії оцінки промови)

  • 1. Стратегія промови: актуальність теми; цільова установка; конструктивні питання




2. Тактика промови:

  • назва промови та структура;




  • дотримання принципів послідовності, несуперечності, визначеності та доказовості;




  • спосіб викладу: дедуктивний, індуктивний, історичний, східчастий; концентричний, раціональний, емоційний;




композиційно-стилістичні прийоми: діалогізація, імпровізація, ілюстрація, інформація, опис, характеристика;




  • культура мислення оратора: уміння мислити діалогічно; володіння матеріалом; творчий підхід;



  • культура мовлення: правильність (слововживання, наголос, вимова, побудова фраз, багатство мови, стислість, ясність та точність, простота та дохідливість);





  • техніка мовлення: гучність та звучність голосу, дикція, темп мовлення




3. Контакт промовця з аудиторією:

- підтримка безперервності та осмисленості сприйняття;




  • активізація розумової діяльності;




  • розвиток пізнавальних здібностей та навичок засвоєння;




- психологія відносин оратора та аудиторії.




4. Ефективність промови: реакція слухачів; адекватність матеріалу вимогам аудиторії.