vchilka.in.ua 1
Самостійна робота 2.6

Тема 2.6 « Технічне обслуговування силової установки»
Навчальні питання:

1. Технічне обслуговування силової установки

Керівництва і література:

„1. Н.Л. Волковский. Энциклопедия современного оружия и боевой техники Т.2 М. 2002

2. В.Н. Шуйков Бронетехника. «ООО Попурри» 2000.

3. Колесная бронетехника. Справочник. М. 2001

4. Бронетехника. Справочник. Минск 2000

5. БТР-70 Техническое описание и инструкция по эксплуатации. Воениздат. Москва 1981


  1. Бути готовим до тестового контролю з питань теми




  1. Технічне обслуговування силової установки


СИСТЕМА ЖИВЛЕННЯ

Система живлення двигунів призначена для подання бензину з баків до карбюраторів, виготовлення паливної суміші і підведення її до циліндрів двигунів у кількості, яка відповідає визначеним режимам їх роботи, а також для зберігання палива у кількості, яка забезпечує необхідний запас ходу машини.
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ


Паливо, що вживається

Бензин А – 76

Бензинові баки

Два бака ємністю 290 л

( по 145 л кожний )

Бензиновий фільтр – відстійник

Один, з пластинчатим фільтром. Встановлений у відділенні силової установки на лівому борту

Фільтр тонкої очистки (по одному на двигун )

Сітчастий, встановлений на впускній трубі двигуна.

Бензиновий насос ( по одному на двигун )

Б – 9Д діафрагмовий з додатковим ручним приводом


Карбюратор ( по одному на двигун )

К – 126Б, двохкамерний, вертикальний, з падаючим потоком, емульсійний

Повітроочисник ( по одному на двигун)

Інерційно – масляний

з контактною очисткою

Обмежувач максимального числа обертів ( по одному на двигун )

Пневмовідцентровий з приводом датчика від розподільного вала


У систему живлення входять:

- два бензинових бака;

- бензиновий фільтр - відстійник;

- два крани; - два бензинових насоса;

- два фільтра тонкого очищення палива; - два карбюратора;

- два повітроочисника;

- привід управління дросельними і повітряними заслінками карбюрато­рів; - бензопроводи і газопроводи.

Догляд за системою живлення
При контрольному огляді ( КО ) і щоденному технічному обслуговуванні ( ЩТО ):

- переконатися у відсутності течі в системі живлення;

- перевірити заправку системи живлення і при необхідності дозаправити.
При ЩТО, крім того, при роботі на пильних дорогах очистити і промити повітроочисники, а також замінити в них масло.

При експлуатації машини в дуже запилених умовах очищати і промивати повітроочисники, а також заміняти в них масло через кожні 100 км пройденого шляху ( при КО на зупинках ).

Для промивки повітроочисника зняти його з машини, попередньо від'єднавши шланг компресора від патрубка на кришці, послабивши гайку кронштейна і вивернувши гвинт – баранчик.
Промивати повітроочисники поза машиною в безпечному у пожежному відношенні місці.

Обслуговування повітроочисника: вийняти кришку в зборі з фільтруючим елементом із корпуса, злити масло із ванни корпуса, очистити від бруду і промити в чистому керосині корпус і кришку з фільтруючим елементом. Потім після просушки промаслити фільтруючий елемент чистим маслом, яке приміняється для двигунів, і дати йому стекти, залити в ванну корпуса 0,55 л чистого масла, зібрати повітроочисник і поставити його на місце.


При знятті, розборці і установці повітроочисника слідити за зберіганням ущільнювальних прокладок.
При ТО № 1:

- очистити, промити повітроочисники і замінити в них масло;

- змастити датчики обмежувачів обертів.
При ТО № 2:

- перевірити кріплення карбюраторів до впускних труб;

- промити фільтруючий елемент фільтра – відстійника;

- перевірити кріплення вихлопних труб;

- промити в бензині і продути стиснутим повітрям фільтри тонкої очистки палива;

- продути стиснутим повітрям повітряні і паливні жиклери холостого ходу карбюраторів.