vchilka.in.ua 1

Характеристика.


Учня 9-А класу Уманської СЗШ І –ІІІ ст. за 2010 – 2011 н.р.


  1. Мазур Назар Олегович народився 31 січня 1996 року. Учень здоровий, фізично розвинутий. За національністю – українець, є громадянином України. В Уманської СЗШ І –ІІІ ст. навчається з першого класу. На даний час є учнем 9-А класу.

  2. В сімейному колективі взаємовідносини чудові. Мати Назара – Мазур Тетяна Михайлівна, працює бухгалтером в Уманському агротехнічному коледжі. Батько – Мазур Олег Олексійович, працює завідуючим господарством в Уманському НУС. Батьки на високому рівні виховують свою дітину, допомагають у навчанні, контролюють процес навчання. Батьки Назара створили всі умови для навчання сина. Зазвичай він просипається о 7 годині ранку, збирається, снідає і о 8 годині вирушає до школи. Навчання триває до 15 години. Прийшовши додому, Назар відпочиває, допомагає батькам, і 17 годині сідає виконувати домашнє завдання. Процес підготовки домашнього завдання контролює мати Назара.

  3. У класному колективі взагалі дружні відносини, серед однокласників переважають симпатії ніж антипатії. Клас в якому навчається Назар можна назвати колективом. У класі існує таке правило: «Один за всіх, і всі за одного», але не всі однокласники його дотримуються. Класний колектив завжди приймає активну участь у виконанні громадсько – корисної праці. За словами клас дисциплінований, якщо не зважати на деяких учнів.

  4. Назар має авторитет серед колективу школярів. Він потребує бути членом колективу тому, що він досить товариська людина. Назар зважає на думку колективу і завжди готовий боротися за його честь. Учень старається розуміти свій класний колектив, завжди готовий допомогти однокласникам у навчанні. До соціально – психологічних явищ, таких як списування, підказування ставиться позитивно, а до заздрощів – негативно, він вважає, що заздрощі – це найгірша риса людини.
  5. Незважаючи на такий юний вік, Назар має інтереси до громадсько-політичного життя країни. В житті учня присутні ідеали, але схожими на них він бути не хоче, тому що бажає бути індивідуальною особистістю. Найбільший інтерес Назар проявляє до таких шкільних навчальних предметів: геометрія, трудове навчання, фізика та фізкультура. У вільний час цікавиться питаннями техніки, фізкультури і спорту. Має певні нахили до техніки.


  6. Рівень домагань Назар адекватний, завжди старається досягти поставленої мети. Адекватно оцінює свої можливості в різних ситуаціях. Скромний, впевнений, вимогливий до себе, займається самовихованням.

  7. До навчання ставиться відповідально, тому що знає, що від навчання залежить його подальше життя, вчиться з інтересом, Назар у колективі дисциплінований та успішний, один із авторитетів класу, кращий у навчанні. Серед оцінок Назар переважають 9, 10, 11. У громадському житті школи проявляє не аби яку активність, формує у собі високий ступінь навчальних навичок. Думає про майбутню професійну орієнтацію і вибір професії.

  8. Назар має таку особливість, як вміння спостерігати. Матеріал запам’ятовує міцно швидко, але неточно, вільно може розподіляти і переключати увагу, щоб зосередити увагу, Євген докладає зусиль. Цей учень характеризується творчою і відтворюючою уявою. Логічне мислення досить розвинене, послідовно і доказово викладає свої думки, вміє виділяти загальні і відмінні ознаки, міркує, робить висновки. У Назар великий словниковий запас, володіє вмінням виражати свої думки в усній та письмовій формах.

  9. Назар ініціативний, рішучий, наполегливий, морально вихований. Некультурність проявляється в рідких випадках, завжди врівноважений, мала швидкість протікання і зміни емоцій. Майже завжди Назар у веселому настрою, але якщо в нього виникли проблеми, емоційних переживань він не показує. Розвиває в собі вищі моральні, естетичні, та інтелектуальні цінності. До протилежної статі ставиться з розумінням: допомагає у навчанні, у прибиранні класної кімнати. Завжди, коли виникають труднощі, бажає будь якими способами подолати їх.

  10. Учень володіє математичними та технічними здібностями. Ці здібності проявляються особливо з таких предметів, як геометрія, трудове навчання, фізика та фізкультура.
  11. За деякими особливостями типу вищої нервової діяльності, Євген відноситься до такої групи людей, як сангвініки: сильний, врівноважений, рухливий, в якого присутні деякі риси холерика.


  12. У ставленні до навчання старанний, активний, дисциплінований. В класі дотримується порядку і чистоти, з порушниками – проводить виховну роботу. Назар відвідує заняття кожний день і якщо пропускає, то тільки з поважної причини. Дотримується дисципліни на уроках, класних зборах, перервах. Переживає за успіхи і не успіхи свого класу і школи, бореться за їх честь. Якщо в школі проводяться будь – які заходи, то він бере активну участь. Змалку йому батьки привили любов до праці і у відношенні до неї він дуже старанний і наполегливий. У ставленні до речей акуратний та бережний.