vchilka.in.ua 1

КОНФЕДЕРАЦІЯ ВІЛЬНИХ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ

ВІЛЬНА ПРОФЕСІЙНА СПІЛКА ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

ДАП “ЛЬВІВСЬКІ АВІАЛІНІЇ”


E-mail: vpitp@meta.ua, vpitp@ukr.net

79049, м. Львів-49, а/с 10421

Тел/факс.: 38(032) 2420369 (ton 1081)

Моб. 097 3442112, 050 5859743


Розкрадання державного авіаційного підприємства!!!


Керівники ДАП «Львівські авіалінії» умисно і упереджено, при наявності коштів не виплачують заробітної плати найманим працівникам.

Заробітна плата на підприємстві НЕ відповідає рівню державних гарантій, не перераховується у відповідності до росту мінімальної заробітної плати, порушується Генеральна і Галузева угоди, законодавство про працю і оплату праці. Обкрадали роками добові за відрядження при польотах за кордон, оплата в Росію працюючим проводилась в сумі 20$, а не 280 грн. Обкрадали екіпажі в видачі бортового харчування.

Мінімальна державна гарантія 37$, але начальство отримувало добові по-максимуму. Фактично, керівники підприємства працівників обкрадають, привласнивши приватну власність.

Звернення в прокуратуру, Інспекцію праці у Львівській обл. щодо систематичних і умисних порушень трудового законодавства, Галузевої угоди та інших законодавчих актів з виплати заробітної плати і відпускних залишились без відповіді, або отримано відписки не по суті заяв від ПРОДАЖНИХ клерків транспортної та обл. прокуратур Крикливця, Кір’якова, Левицької, Гураля, Цвікілевича, …, які покривають беззаконня, не приймають жодних мір, затягують час і дають можливість керівникам доводити державне підприємство до банкрутства, стійкої фінансової неспроможності, потурають не виплачувати працівникам заробітної плати. Жоден керівник за порушення трудового законодавства не був притягнутий до кримінальної відповідальності. Почалися гоніння виборних осіб Вільної профспілки. За сфальсифікованими документами всіх подано на звільнення. Не виконується рішення суду про поновлення на роботі заступника голови ВП ІТП.


Свавілля продовжується, незважаючи на багаторазові звернення в прокуратуру. Мінтранс та Державіаадміністрація умисно надсилають керувати підприємством абсолютно некомпетентних осіб із залізниці та відставників військових, які уявлення не мають як організувати роботу на авіапідприємстві, лише намагаються «прихватизувати» державне майно, розпродати авіатехніку на біржах, посилюють соціальну напругу на підприємстві хамством до підлеглих та незаконними звільненнями неугодних.

В той же час роздувають штат авіапідприємства. В.О. гендиректора Є.Дихне на підприємстві постійно відсутній, виддав довіреність (доручення) Шахраю С.Підгородецькому, за яким той звільнює неугодних, видає накази на скорочення неугодних, фальсифікує документи.

З ініціативи керівництва організовані переслідування за членів Вільної профспілки, державне авіапідприємство з листопада 2006 року самостійно не виконало жодного регулярного авіарейсу, заробітну плату виплачують вибірково, незважаючи на приписи Інспекції праці у Львівській області.

Розпродується "за смішними цінами" авіатехніка і двигуни на сумнівних біржевих торгах "Агробіржі", біржі "Наша".

З відписки ПРОДАЖНОЇ транспортної прокуратури:...Відповідно до Договору №11/61 від 20.06.2006 року, укладеного між ДАП "Львівські авіалінії" та товарною біржею "Наша", реалізовані літаки Ан-12 БК згідно біржових угод, договорів купівлі-продажу та протоколів від 29.06.2006 року №0-048-6 (літак Ан-12БК бортовий номер UR-11346) та 29.06.2006 року №0-049-6 (літак Ан-12БК бортовий номер UR-11314) компанії Asterias Commercial S.A. Ціна продажу першого літака склала - 951,5 тис. грн., а другого - 2230,0 тис. грн.

При цьому, у ціну продажу літаків включено і вартість обладнання відповідно до технічної специфікації.

...кошти за продані літаки поступили на рахунок підприємства двома траншами віл 07 липня та 12 липня 2006 року по 1590,75 тис. грн. і Були направлені на погашення заборгованості по заробітній платі.


----------------------------------------------

Державне авіапідприємство "Львівські авіалінії". Укладаються завідомо

збиткові угоди з шахраями.


Був укладений Договір № 61 від 18.06.07 р. між ДАП «Львівські авіалінії» та ДП Авіакомпанія «Євролайн», підписаний Матюшенко В.Л.

Потім: Дихне з Підгородецьким працювали з "Дочірнє підприємство АК "Євролайн"з червня по листопад 2007 р. Експлуатація Ан-24 за 300$/година.!!!

Хто кого і на скільки "нагрів", мабуть будуть розбиратися "органи", хоч продажна Львівська транспортна прокуратура і в цьому шахрайстві нічого поки-що "не вбачає", "підстав для реагування не має".

З приходом до влади "регіонів", колійникам Дихне та коменданту Підгородецькому державне авіапідприємство було віддано на дерибан. Вінського і Давидова це влаштовує, мабуть добре зацікавили, бо колоійники й надалі на підприємстві, регулярні польоти не виконують. Що вони роблять, це розпродують державне майно на агробіржі (зменшують активи підприємства),та масові звільнення спеціалістів. Суди вже почали поновлення на роботі незаконно звільнених.

----------------------------------------------

КОРУПЦІЯ в цивільній авіації.


Кругова порука і ніякої реакції на факти фальсифікацій та приписок льотної документації льотним начальством ДАП "Львівські авіалінії". Системний підхід щодо маскування фактів порушень основ безпеки польотів, кругова порука: Блаженков, Лісняк, Ігнат'єв, а тепер і Давидов з Вінським,яким Вільна профспілка інженерно-технічних працівників надсилала запити.

На сертифікаційних екзаменах льотного начальника пенсіонера І. Турика - один підпис. Надурив пенсійний фонд (незаконно отримував пенсію), приписав заходи на посадку нібито з висотою хмар 70 м під час гарної погоди, ...прийнятий на роботу в час масових скорочень штатних спеціалістів, послали на перенавчання на інший літак...

Процвітає блат і кумовство.


Галузева угода: п.4.10 Не здійснювати прийняття на роботу нових працівників у разі використання режимів неповної зайнятості на підприємстві та якщо передбачається масове скорочення працівників аналогічних професій.

Колійники-керівники постійно збільшують кількість рахунків в банках, намагаючись уникнути виплат по боргових зобов'язаннях та за виконавчими листами.

Боржник: Державне авіапідприємство «Львівські авіалінії» Рахунки:

1. ВАТ АБ "Укргазбанк"

2.Перша Л. Ф. ВАТ Кредо Банк»

3. Філія Львів-центр відділення «Промінвестбанку» м. Львова

4. СКБ «Дністер» м. Львова

5. ВАТ «Банк Універсальний» м.Львова

6. AK «ЕкспресБанк» м. Львова

7. АКІБ «УкрСиббанк»

8.ЗАО «Альфа-Банк» (Украина)

9. ...


В порушення МІЖГАЛУЗЕВИХ НОРМ чисельності працівників юридичної служби, за рахунок розбазарювання державних коштів, тримають на роботі 4-х юристів (як на штат 3.5-4 тис. працівників). Належить на штат працівників 250 осіб мати тільки 1 юриста.

Ці юристи займаються не забезпеченням "створення правових і організаційних основ для ефективної діяльності підприємств, забезпечення законності в роботі підприємств", а допомагають коменданту Підгородецькому фальсифікувати документи для розправ над неугодними. Хто платить, на того вони й працюють.

В період масових скорочень штатних працівників, за сфальсифікованими заходами на посадку прийнятий пенсіонер І.Турик, який ще й попався на шахрайстві з незаконним отриманням льотної пенсії. Намагався обдурити державу. Найчесніші представники Авіаадміністрації та Авіаінспеції (Давидов, Колісник, Блаженков, Лісняк, Ігнат'єв, Макаренко....) організували кругову поруку покриття фактів шахрайств та службових підроблень Л.Алієва та І. Турика. Подвійні стандарти.

Дихне на роботі у Львові постійно відсутній. За нього, на всіх наказах, як представник власника та роботодавець, незаконно підписується Підгородецький, або написано, що то гендиректор Дихне, а підпис стоїть Підгородецького.


Шахрайство та перевищення влади.

==========================================

Доповнення.

---------------------------------------------------------------------------

Дихне з Підгородецьким працювали з шулером !!!

Вільна профспілка їх попереджала. Але... уклали Договір № 61 від 18.06.07р. між ДАП «Львівські авіалінії» та ДП Авіакомпанія «Євролайн» (підписаний Матюшенко В.Л.) за яким Ан-24 здавався в оренду Джемалу за 300 у.є./година разом з екіпажем.

Результат цієї діяльності ПРОДАЖНА транспортна прокуратура схвалила позитивно.


http://vikulka2.strana.de/jemal.pdf 58 сторінок.

===========================================

ATTENTION, SWINDLERS ARE IN SEARCH!

ВНИМАНИЕ МОШЕННИКИ НАХОДЯТСЯ В РОЗЫСКЕ.

Хахутаишвили Джемал Мамиевич

KHAKUTAISHVILI JEMAL MAMIEVICH

Тимофеев Андрей Феликсович.

TIMOFEEV ANDREY FELIXSOVICH

Борисов Михаил Васильевич

BORISSOV MIKHAIL VASILIEVICH

------------------------------------------------------------------------

Розкрадання коштів:


24.10.2006 р., маючи на рахунках обігових коштів в сумі 18 млн. 562 тис. 300 грн., підприємство не погасило заборгованість по зарплаті -1млн. 596тис.100 грн. Кошти вкрадені (додаток).

Більше 6 млн. грн. обігових коштів зникли невідомо куди.

ДОВІДКА В період з 01.08.06р. по 30.09.06р.на рахунки ДАП "Львівські

авіалінії" надійшло

12299,80тис.грн.вт.ч.:

чартерні рейси - 1681,1тис. грн;

оренда —324,4тис.грн.;

агентська виручка -8766,9тис.грн

За цей же період витрачено 13628,2 ти сгрн. , а саме:

виплачено зарплати - 1331,7 тис.грн;

добові - 1650,1 тис. грн;

паливо - 6203,5 тис. грн;

аеропортове обслуговування – 1475,3 тис. грн;


податки - 7833 тис. грн;

страхування, ком.послуги, євроконтроль, аерорух-1812,8 тис.грн.


В.о .Генерального директора ВЛ.Матюшенко

В.о.Головного бухгалтера Г.Ф.Березецька

А куди пропали ще >6000000 грн. ?

-------------------------------------------

СБУ нібито виявило розкрадання 830000 грн., КРУ виявило розкрадання 1500000 грн., за підробним виконавчим листом вкрали 300000 грн. і ... ніякого реагування, не прийнято жодних мір прокуратурою та СБУ.

Продажна прокуратура не притягнула до відповідальності жодного злодія.


На сайті податкової:

«… виплата коштів за виконану працівником роботу без сплати встановлених податків, а також отримання заробітної плати у “конвертах” є грубим порушення конституційних норм, гальмуванням соціального розвитку суспільства.»

«…У Державних податкових інспекціях Львівської області працюють телефони, за якими можна повідомити про факти несвоєчасної виплати заробітної плати, виплати зарплати меншої встановленого державою мінімуму або у „конвертах”.

Керівництво податкової служби області взяло під особистий контроль реагування відповідних структурних підрозділів на такі повідомлення… Вам несвоєчасно виплачують заробітну плату, або вона менше 525 грн., - ТЕЛЕФОНУЙТЕ!»


Не бачать, що витворяють з державним авіапідприємством і державним майном?!

-----------------------------------------------------------------------


http://portal.lviv.ua/news/2007/06/19/142247.html


СБУ виявило зловживання керівництва «Львівських авіаліній» на 825 тисяч гривень.

19 червня 2007 14:22

УСБУ у Львівській області виявило зловживання керівництва ДАП «Львівські авіалінії» на 825 тисяч гривень, передає прес-служба УСБУ у Львівській області.

За даними прес-служби, минулого керівництво авіапідприємство підписало угоду з італійською фірмою. Згідно з угодою передбачалося надання цій фірмі для продажу фіксованого блоку місць на авіарейси зі Львова до Рима та Неаполя.


Проте, як встановила перевірка цієї угоди, представники обох сторін підписали кілька додатків до угоди, якими було змінено число місць для перевезення та їх оплати. Згідно з новими умовами угоди, італійська фірма оплачувала місця за ціною, що нижча від собівартості, а непродані місця повертала перевізнику.

Відтак, протягом 2006 року «Львівським авіалініям» завдали збитків на суму понад 829 тисяч гривень. Зважаючи на ці матеріали, спецпідрозділ УСБУ у Львівській області порушив кримінальну справу проти посадовців «Львівських авіаліній» за ознаками злочину, передбаченого частиною 5191 статті ККУ (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).

http://zik.com.ua/ua/news/2007/05/30/76542


«Львівські авіалінії» продавали іншій фірмі квитки до Італії, занизивши ціни на 1,5 млн грн.

Травень30 2007 12:01

Під час ревізії на ДАП «Львівські авіалінії» Контрольно-ревізійне управління (КРУ) у Львівській області виявило недоотримання фінансових ресурсів: підприємство реалізовувало 2006 року для іншої фірми квитки на регулярні рейси «Львів-Рим-Львів» та «Львів-Неаполь-Львів» за цінами, нижчими від їхсобівартості майже на 1,5 млн грн. Крім того, авіапідприємство переплатило до Пенсійного фонду страхових внесків (збору на заробітну плату працюючих інвалідів) на 63,7 тис. грн. З інших причин зайво витрачено ще 19,4 тис.грн, – про це сьогодні, 30 травня, Західну інформаційну корпорацію повідомила прес-служба КРУ у Львівській області.

-------------------------------

Новини Державіаадміністрації - 300 тис. грн.

Щодо подій на Державному авіаційному підприємстві «Львівські авіалінії». Державна авіаційна адміністрація України в ході вивчення ситуації, що склалась на Державному авіаційному підприємстві «Львівські авіалінії» виявила, що 24 –25 липня поточного року з рахунків ДАП «Львівські авіалінії», відповідно до платіжних вимог Головного управління юстиції у Львівській області, було тягнуто ільше ніж 300 тис. грн. Вказані у платіжних вимогах кошти призначались на сплату боргу авіапідприємством перед Управлінням пенсійного фонду у Львівській області відповідно до рішень Господарського суду.


Проте, 7 серпня поточного року стало відомо, що зазначені кошти Були спрямовані на погашення боргу авіапідприємства перед Прус С.В. відповідно до рішення Яворівського районного суду (виконавчий лист від 11.11.2005). Заява про відкриття виконавчого провадження зареєстрована у канцелярії Головного управління юстиції Львівської області 17 липня 2007 року (реєстраційний номер № 802/09-01-22).

Постановою від 18.07.2007 було відкрито виконавче впровадження про стягнення із ДАП „Львівські авіалінії” на користь Пруса Сергія Валерійовича 302 000,00грн. Шкоди, заподіяної каліцтвом, та 1 700 грн. державного мита.

За інформацією, отриманою Державіаадміністрацією, у 2005 році Яворівським районним судом «...не розглядалась цивільна справа за позовом Пруса С.В.до ДП„Львівські авіалінії” про відшкодування шкоди, і відповідно виконавчий лист по такій справі не видавався» (лист Яворівського районного суду.

Рудьковського "пішли", але Вінський з Давидовим залишили колійників дерибанити "Львівські авіалінії".

Державне майно ДАП "Львівські авіалінії" віддано в управління абсолютно некомпетентним в цивільній авіації залізничникам Дихне та відставному вояці-коменданту Підгородецькому, засланим на авіапідприємство за час панування "регіоналів". Умисно укладаються завідомо збиткові угоди (ДП АК"Євролайн", "Монос",...) та розкрадаються кошти. СБУ нібито починають розслідування і далі нічого не змінилось - дерибан продовжується.

Вінський з Давидовим не реагують на масові звільнення спеціалістів, умисної зупинки виробничої діяльності, зменшення активів державного авіапідприємства, не виконання КЗпП, Галузевої угоди, судових рішень про поновлення незаконнозвільнених, .... Дали можливість заступнику директора самозванцю Підгородецькому підробляти підпис за генеральному директора, масово звільнювати спеціалістів та розправлятися з неугодними. А в цей же час всупереч КЗпП,Галузевій угоді на місце звільнених штатних працівниківнабирають нових.


Результат звернень профспілки: розправа, оббріхування, звільнення членів виконкому профспілки, щоб не заважали в "прихватизації" та розкраданню державного майна. Даидов в своїх відписках підтримує беззаконня Підгородецьеого і Дихне.

------------------------------------------------

На звернення профспілки жодної реакції зі сторони можновладців. ПРОДАЖНА Львівська міжрайонна транспортна прокуратура (Крикливець, Левицька) покривають шахрайства Турика та адміністрації ДАП "Львівськіавіалінії", не розслідуються оприлюднені СБУ факти розкрадання коштів за рахунок продажу квитків за заниженими цінами...

======================================================

http://vikulka2.strana.de/jemal.pdf 58 сторінок.

Цитата:

ATTENTION, SWINDLERS ARE IN SEARCH! ВНИМАНИЕ МОШЕННИКИ НАХОДЯТСЯ В РОЗЫСКЕ..

Хахутаишвили Джемал Мамиевич

KHAKUTAISHVILI JEMAL MAMIEVICH

Тимофеев Андрей Феликсович.

TIMOFEEV ANDREY FELIXSOVICH

Борисов Михаил Васильевич

BORISSOV MIKHAIL VASILIEVICH


Тимофеев А.Ф и Борисов М.В, работают по поддельным документам несуществующей фирмы “Reigate International”. Последнее место жительства Тимофеева: г. Одинцово Московской обл, ул Чистякова, д. 8, кв. 240. После каждой удачной махинации,


Тимофеев меняет место жительства и телефоны. Тимофеев страдает храническим алкоголизмом, с женой в разводе. По факту мошенничества Тимофеева и Борисова дело передано в Генеральную прокуратуру РФ и прокуратуру Земли Северный Рейн Вестфалия, в Германии.

В Республике Гвинея (Conakry), по делу об мошенничестве Тимофеева был суд, в результатом которого стал арест Киргизского самолета принадлежащего авиакомпании ОШ-Авиа и экипажа. В настоящий момент Тимофеев А.Ф и Борисов М.В скрываются.

Тимофеев и Борисов, работают совместно с неким Джемал Мамиевич Хахутаишвили,небезызвестным жуликом, уроженцем Грузии. В настоящий момент Джемал Хахутаишвили, скрывается в Украине. Хахутаишвили как и Тимофеев не имеет постоянного места жительства и постоянно меняет названия своих компаний. Последнее место работы Хахутаишвили -“Евро Лайн”, “Air-Travel” г.Киев (Украина), генеральные директора Константин Глушко и Александр Бурулай.



www.avia24.com www.air-travel.com.ua


От деятельности этих матерых преступников пострадало множество авиакомпаний и предпринимателей, занятых в авиационном бизнесе. Мошенники уговаривают свои жертвы, под любые гарантии сделать предоплату, затем получают от них деньги и исчезают. Ущерб, нанесенный своим жертвам, этимим жуликами исчисляется сотнями тысяч US$.

Тимофеев и Хахуташвили представляются всем Генеральными директороми и выманивают деньги. Далее остается доверчивым клиентам только ждать у моря погоды и ....сожалеть о том, что поверили этим бандитам.


Более подробную информацию об этих преступниках вы можете получить позвонив по телефонам:

+49 179 5560946 Anatoly Ryabov (Aviation Services Germany)

+380 (050) 3393207 Бацовский Ростислав Иосифович

+380 3622 99200 (ОАО Ровенская авиакомпания "Универсал-Авиа")

+7 3112 986016 Иванченко Тимофей (Беркут 3К) +7 3112 508732 Лазовский Иван

Иосифович

+996 3222 29440 OШ-Авиа

+996 422255851 Солтобаев. Нурбек

+996-555 816752 Смирнов Юрий Константинович

+224-64360846 Сорокин Геннадий

Mr. Darwish Khazem omegawac@hotmail.com

Список обманутых людей далеко не полный. Что бы не помешать следствию, многие матерьялы не могут быть выставленны для ознакомления. Всех пострадавших от деятельности этих аферистов, прошу писать airmarkt@yahoo.de

Или звонить на прямой телефон +49 179 5560946

_________________

ПОСТАНОВА про відмову в порушенні кримінальної справи

м. Львів 19.04.2007 року

Помічник Львівського міжрайонного транспортного прокурора, юрист 3 класу Левицька Я.К., розглянувши матеріали перевірки за зверненням ВересаВ.М. щодо незаконного відчуження літаків та авіадвигунів ДАТІ «Львівськіавіалінії», -

ВСТАНОВИЛА:

У зверненні зазначено, що у серпні-вересні 2006 року керівництво ДАП«Львівські авіалінії» продало два літаки Ан-12 та літак Іл-76. Оцінка літаків зроблена без укомлектації. У вересні 2006 року літак Іл-76 покинув базу та відбув у Саудівську Аравію повністю укомплектований обладнанням, яке значно перевищує вартість самого літака та суми сплаченої за нього.


Готовий до відльоту один літак Ан-12 знову ж таки укомплектований. Кошти за комплектацію літаків на рахунки підприємства не надходили.

Як вбачається з пояснень заявника Вереса В.М., літаки Іл-76 та Ан-12 оцінені у березні-квітні експертами з Києва як неукомплектовані та неготові до виконання рейсів. Технічний склад авіаційно-технічної бази (АТБ) ДАП«Львівські авіалінії» підготував літаки, виконував на них регламентні роботи, після чого літак Іл-76 у вересні, а літак Ан-12 у грудні покинули базу. 25 липня 2006 року на конференції трудового колективу заступником генерального директора ДАП «Львівські авіалінії» Криворотьком Є.І. прозвітовано про використання коштів з продажу літаків. На запитання чого так дешево продано літак, останній наголосив, що літак проданий згідно експертної оцінки, а на запитання про комплектацію, відповіді не надав.

Верес В.М. зазначив, що працівники АТБ авіапідприємства стверджують, що на вищезазначені літаки встановлене обладнання, яке належить ДАП «Львівські авіалінії», що можна перевірити по формулярах цих літаків. Встановлено, що Наказом голови Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації (Державіаслужби) №159 від 06.03.2006 року «Про продаж авіатехніки ДАП «Львівські авіалінії» на підставі пакету документів, зібраного авіапідприємством згідно п. З Інструкції про порядок списання та відчуження шляхом продажу основних засобів підприємств, що належать до сфери управління Державіаслужби, затвердженої Наказом Державіаслужби №962 від 20.12.2005 року, надано дозвіл на відчуження шляхом продажу літака Іл-76 МД №76705 та двигунів Д-30 КП-2 заводські номери 0305303302064, 03053029002002,03053048602012, 03053048702073 за початковою вартістю, визначеною незалежним експертом-оцінювачем ТзОВ «Тамгал-ЛТД», які знаходяться на балансі ДАП «Львівські авіалінії».

Вищезазначене майно згідно біржевого контракту Українського універсальної товарної біржі №32314 від 22.03.2006 року продано ТзОВ «Урарту-Ейр» (Вірменія) за вартістю: літак Іл-76 МД UR №76705 -1 760 тис. грн., двигуни Д-30 КП-2 заводські номери 0305303302064, 03053029002002,03053048602012, 03053048702073 - 366 тис. грн. Згідно звіту про незалежну оцінку вартості літака Іл-76 МД UR №76705 від 02.02.2006 року, затвердженого ТзОВ «Тамгал-ЛТД», в основу розрахунків закладені дані технічних паспортів (формулярів) комплектуючих виробів оцінюваного літака з їх технічними характеристиками (засвідченнями та приймальними актами), переліком виконаних робіт (регламентів) по технічному обслуговуванню, ремонту, консервації, запуску в експлуатацію. Оцінюваний літак має значний виробіток призначеного ресурсу, розглядається як функціонально застарілий і придатний до виконання останнього капітального ремонту. Вартість літака складає 1 755 800 грн. Відповідно до рецензії експертів Української універсальної товарної біржі від 03.02.2006 року звіт про незалежну оцінку вартості літака Іл-76 МД UR №76705 повністю відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна.


На вимогу прокуратури №1-14м -07р. від 01.03.2007 року представництвом експертної ради Українського товариства оцінювачів у Львівські області проведено рецензію звіту про незалежну оцінку вартості літака Іл-76 МД UR №76705. Відповідно до рецензії №13-106 від 11.04.2007 року звіт про незалежну оцінку вартості літака Іл-76 МД UR №76705 не повною мірою відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна і має значні недоліки, що вплинули на достовірність оцінки, але може використовуватись з метою, визначеною у звіті після виправлення недоліків. Однак, рецензентом у висновку про рецензування звіту про оцінку майна не вказано яким чином виявлені недоліки при проведенні оцінки майна вплинули на кінцеву вартість майна, тобто завищено чи занижено вартість літака та на яку суму.

Згідно звіту про незалежну оцінку вартості двигунів Д-30 КП-2 заводські номери 0305303302064, 03053029002002, 03053048602012, 03053048702073 від 01.02.2006 року, затвердженого ТзОВ «Тамгал-ЛТД», в основу розрахунків закладені дані технічних паспортів (формулярів) комплектуючих виробів оцінюваного літака з їх технічними характеристиками (засвідченнями та приймальними актами), переліком виконаних робіт (регламентів) по технічному обслуговуванню, ремонту, консервації, запуску в експлуатацію. Оцінювані літаки мають значний виробіток призначеного ресурсу, розглядаються як функціонально застарілі і придатні до виконання останнього капітального ремонту. Вартість авіадвигунів складає: Д-30 КП-2 заводський номер 0305303302064 - 62900 грн., Д-30 КП-2 заводський номер 03053029002002 - 96100 грн., Д-30 КП-2 заводський номер 03053048602012 - 102300 грн., Д-30 КП-2 заводський номер 03053048702073 - 102300 грн.

Відповідно до рецензії експертів Української універсальної товарної біржі від 03.02.2006 року звіт про незалежну оцінку вартості вищезазначених авіадвигунів повністю відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна.

Наказом голови Державіаслужби №419 від 14.06.2006 року «Про продаж авіатехніки ДАП «Львівські авіалінії» на підставі пакету документів, зібраного авіапідприємством згідно п. З Інструкції про порядок списання та відчуження шляхом продажу основних засобів підприємств, що належать до


сфери управління Державіаслужби, надано дозвіл на відчуження літаків Ан-12 БК №11346 та №11314, за початковою вартістю, визначеною ТзОВ «Українська експертна група», які знаходяться на балансі ДАП «Львівські авіалінії».

Згідно біржової угоди Товарної біржі «Наша» №0-048-6 від 29 червня 2006 року літак Ан-12 БК №11346 разом із двигунами АИ-20 М заводські номери Н 28036025, Н 29226042, Н 27726042, Н 2846033 продано Asterias Commercial S.A. (Греція) за вартістю 951 500 грн.

Згідно біржевої угоди Товарної біржі «Наша» №0-049-6 від 29 червня 2006 року літак Ан-12 БК №11314 разом із двигунами АИ-20 М заводські номери Н 2926098, Н 27646030, Н 2036030, Н 27736011 продано Asterias Commercial S.A. (Греція) за вартістю 2 230 тис.грн. Згідно звіту про незалежну оцінку вартості літаків Ан-12 БК №11314 та Ан-12 БК №11346 від 31.05.2006 року, затвердженого ТзОВ «Українська експертна група», в основу оцінки закладені дані технічних паспортів (формулярів) комплектуючих виробів оцінюваного літака з їх технічними характеристиками (засвідченнями та приймальними актами), перелік виконаних робіт (регламенти) по технічному обслуговуванню, ремонту, консервації, запуску в експлуатацію. Вартість літака Ан-12 БК №11314 складає 1 742 518,91 грн., а літака Ан-12 БК №11346 - 751 999,38 грн. Відповідно до рецензії СПД Заїменко В.О. від 08.06.2006 року звіт незалежну оцінку вартості літаків Ан-12 БК №11314 та Ан-12 БК №11346 за формою подання матеріалів, обґрунтованістю вихідних даних та застосуванням в процесі оцінки технічних прийомів відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна та «Нормам професійної діяльності оцінювачів» Звіт може використовуватись з метою зазначеною у звіті і його можна класифікувати як звіт, що в цілому відповідає вимогам нормативних актів з оцінки майна та не містить суттєвих недоліків, які могли б вплинути на достовірність оцінки майна.

Як вбачається з пояснень заступника начальника АТБ ДАП «Львівські авіалінії» Качора С.Г. згідно договору купівлі-продажу літак Іл-76 МД UR №76705 передавався новому власнику укомплектованим. Для цього на літак повернуто обладнання, яке раніше було встановлене на літаках Іл-76 МД UR №76717 та № 76778, встановлене обладнання, яке знаходилось у відділі матеріально-технічного забезпечення та в лабораторії спеціального обладнання, вартість якого з роботами по монтажу склала приблизно 400 тис. доларів США. Вартість обладнання та роботи по монтажу оплачені новим власником - вірменською компанією ТзОВ «Урарту-Ейр». Крім того, по заявці замовника замінено покришки основних коліс шасі. Технічне обслуговування літака по формі. 3 регламенту технічного обслуговування Іл-76 також виконано згідно заявки нового власника. У зв'язку з тим, що продані авіадвигуни Д-30 КП-2 знаходились на різних літаках (Іл-76 МД UR №76717 та № 76778) АТБ ДАП «Львівські авіалінії» виконані роботи по їх перемонтажу.


Літак Ан-12 БК №11314 був практично укомплектований, заміна шасі, поставка паливно-мастильних матеріалів монтаж сучасної системи навігації EGPWS здійснювались за рахунок нового власника - компанії Asterias Commercial S.A. (Греція). Літак Ан-12 БК №11346 знаходиться на технічному огляді по формі №6. Комплектація літака здійснюється згідно договору, відновлюваний ремонт блоків, монтаж сучасних систем навігації на літаку Ан-12 БК №11346 (EGPWS, TCAS) також виконується новим власником - компанією Asterias Commercial S.A.

Провести звірку всіх агрегатів літаків Іл-76 МД UR №76705 та Ан-12 БК №11314 на їх відповідність записам у даних технічних паспортів (формулярах) комплектуючих виробів виявилось неможливим, оскільки останні передані новим власникам. Після продажу літака Іл-76 МД №76705 з метою вирішення питань щодо використання місця стоянки повітряного судна (ПС), що належить ДАП «Львівські авіалінії», для тимчасового базування Іл-76, що належить ТзОВ «Урарту -Ейр», а також організації виконання обслуговування та експлуатаційного утримання ПС, поточного ремонту, забезпечення авіа паливом та здійснення інших видів обслуговування між ДАП «Львівські авіалінії» та ТзОВ «Урарту -Ейр» укладено договори № 34/13-89 від 30.03.2006 року та №171 А від 30.06.2006 року, за якими ДАП «Львівські авіалінії» зобов'язується надати вищезазначені послуги, а ТзОВ «Урарту -Ейр» зобов'язується надати заявку на проведення обслуговування чи надання послуг по заявці та сплатити надані авіапідприємством послуги.

Після продажу літаків Ан-12 БК №11314 та Ан-12 БК №11346 з метою вирішення питань щодо виконання робіт х технічного обслуговування, заміни двигунів, агрегатів, поточному та відновлювальному ремонту окремих агрегатів та деталей, ліквідації виявлених недоліків у роботі систем повітряних суден Ан-12 БК між ДАП «Львівські авіалінії» та компанією Asterias Commercial S.A. укладено договір № 190 від 17.07.2006 року, за яким ДАП «Львівські авіалінії» зобов'язується надати вищезазначені послуги, а Asterias Commercial S.A. зобов'язується надати заявку на проведення обслуговування чи надання послуг по заявці та сплатити надані авіапідприємством послуги.


Виконання Договору підтверджується заявками комерційного директора Asterias Commercial S.A. на виконання технічного обслуговування від 24.07.2006 року та актами виконаних робіт від 28.11.2006 року та 28.12.2006 року.

Як вбачається з акту контрольно-ревізійного управління у Львівській області № 05-17/2225 від 11.04.2007 року відчуження літаків Іл-76 МД №76705, Ан-12 БК №11346 та Ан-12 БК №11314 проводилось через установи товарної біржі на конкурсній основі по вартості, визначеній експертним шляхом. На експертні оцінки, відповідно до вимог чинного законодавства, зроблені відповідні рецензії. Рецензенти, які проводили рецензії на експертну оцінку літаків, зареєстровані в Державному реєстрі оцінювачів. 27.03.2006 та 26.04.2006 на розрахунковий рахунок ДАП «Львівські авіалінії», відкритому у відділенні Промінвестбанку, надійшли кошти від продажу літака Іл-76 МД № 76705 у загальній сумі 2166,06 тис. грн. Та використані на погашення заборгованості по страхових внесках СК «Кредо-Класик» - 700,0 тис. грн.; погашення заборгованості за отримане авіа пальне - 300,0 тис. грн.; погашення заборгованості перед «Украерорух» за навігацію повітряних суден -100,0 тис. грн.; - оплату страхового платежу ЗАТ «УАСАК «Аска» - 128,0 тис. грн.; - придбання системи навігації EGPWS - 318,0 тис. грн.; - погашення заборгованості по оплаті праці - 620,0 тис. грн.

Кошти від продажу літаків АН 12 № 11346 та АН 12 № 11314, які надійшли на розрахунковий рахунок у відділенні Промінвестбанку 06.07.2006 та 12.07.2006 в загальній сумі 3181,5 тис. грн. використані на: погашення заборгованості по страхових платежах СК «Кредо-Класик» -527,9 тис. грн.; погашення заборгованості по паливно-мастильних матеріалах - 493,6 тис. грн.; погашення заборгованості перед «Украерорух» за навігацію повітряних суден -100,0 тис. грн.; - оплату вартості робіт по продовженню регламенту двигуна - 110,0 тис. грн.; - оплату вартості ремонту авіадвигуна - 475,0 тис. грн.; погашення заборгованості по оплаті праці - 1475,0 тис. грн.


Ревізією первинних бухгалтерських документів встановлено, що після проведення експертної оцінки та укладення договору купівлі-продажу, ДАП «Львівські авіалінії» на підставі укладеного договору з власником придбаного повітряного судна Іл-76 проводились роботи з поточного ремонту, забезпечення авіа пальним, надавались інші послуги. За виконання вказаних робіт покупцем проводилась оплата на розрахунковий рахунок авіапідприємства. Безоплатного виконання робіт по ремонту, заправці авіапальним, базуванню та інше в ході ревізії не виявлено. Технічний огляд проданих літаків після їх передачі покупцям не здійснювався. Перевірити в ході проведення ревізії яке бортове обладнання встановлено на проданих літаках неможливо, так як формуляри на повітряні судна та двигуни підчас підписання акту приймання-передачі повітряного судна передаються новому власнику. Порушень вимог Інструкції про порядок списання та відчуження шляхом продажу основних засобів підприємств, що входять до сфери управління Державіаслужби від 20.12.2005 року № 962 в частині виконання робіт авіапідприємством на літаках після проведення експертних оцінок в ході ревізії не встановлено. Проведеною в ході ревізії інвентаризацією основних засобів та матеріальних цінностей в АТБ ДАП «Львівські авіалінії» нестачі авіаційної техніки не встановлено.

Щодо питання законності та правильності відчуження вищезазначеного державного майна, то ревізією встановлено, що відчуження шляхом продажу основних засобів авіапідприємства проведене у відповідності до вимог п.5 ст. 75 Господарського кодексу України та вимог Інструкції про порядок списання та відчуження шляхом продажу основних засобів підприємств, що належать до сфери управління Державіаслужби, затвердженої Наказом Державіаслужби №962 від 20.12.2005 року.

Таким чином, в ході проведеної перевірки не встановлено достатніх даних, які б вказували на здійснення незаконних (протиправних) операцій з державним майном, що знаходиться в господарському віданні ДАП «Львівські авіалінії», які б призвели до заподіяння збитків та інших тяжких наслідків авіапідприємству.


На підставі викладеного, керуючись ст. 97, 99, 99 КПК України, -

ПОСТАНОВИЛА:


  1. Відмовити в порушенні кримінальної справи за фактом здійснення продажу авіаційної техніки ДАП «Львівські авіалінії», а саме - літаків Ан-12 БК №11314 та Ан-12 БК №11346, літака Іл-76 МД UR №76705 та авіадвигунів Д-30 КП-2 заводські номери 0305303302064, 03053029002002,03053048602012,

  2. 03053048702073, на підставі п.1 ст.6 КПК України у зв'язку з відсутністю події злочинів, передбачених ст. ст.364,365, 366 КК України.

  3. Про прийняте рішення повідомити заінтересованих осіб.

  4. Копію постанови направити Львівському міжрайонному транспортному

прокурору


Помічник Львівського міжрайонного транспортного прокурора юрист 3 класу Я.Левицька

-----------------------------------------------------------------------------

Для порівняння:

http://www.aviamts.ru/msg.jsp?cat=2

2007-02-20


IL-76 An-12 An-26

Продаеться Ил-76 - 1986 г. - 1000000$ Ан-12 - 1965 700000$ Ан-12 – 1968

700000$ Ан-12 - 1969 650000$ Ан-12 - 1965 650000$ Ан-12 - 1970 800000$

Ан-12 - 1961 600000$ Ан-12 - 1965 750000$ Ан-12 - 1970 550000$ Ан-26 -

1980 250000$ Ан-26 - 1981 200000$ Ан-26 - 1979 150000$ Ан-26 - 1977

150000$ в робочем состоянии


2006-07-17


Продажа ВС: ЯК-42Д, АН-24РВ,АН-26В,АН-74, АН-32, ИЛ-76МД,ТД

Уважаемые господа! Предлагаем к продаже следующие самолёты: 1.ЯК-42Д

1992г.в. цена 1 400 000 $ треб ремонт. 2.ЯК-42Д 1993г.в. цена 1 450 000 $

треб ремонт. 3.Ан-24Т 1969г.в. цена 170 000 треб рем. 4.Ан-24РВ

1976г.в.цена 130 000 треб. ремонт 5.Ан-24РВ 1974г.в.цена 520 000$ с

ремонтом 6.Ан-24РВ 1972г.в.цена 500 000$ с ремонтом 7.Ан-24В 1969 130 000

+ 70 000 8.Ан-26В=100 комби 1967 850 000 с ремонтом 9.Ан-74 1992г.в. цена

2 850 000$ с ремонтом 10.Ан-32 1989г.в. цена 1 700 000$ с ремонтом

11.Ан-12 1969 цена 600 000 с ремонтом 12.Ил-76МД 1988-1990г.в. цена 1 000

000-1 100 000 $ треб ремонт 13.Ил-76 ТД 1984 цена 1 950 000 лётная

годность по МВЛ.

--------------------------------------------------------------------------------

Так скільки ж можна красти?